Στη συνεδρίαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας Τροφίμων του Ευρωκοινοβουλίου, ο Μιχάλης Τρεμόπουλος ως εισηγητής για την Ομάδα των Πράσινων για την Έκθεση για τα ψευδεπίγραφα φάρμακα έκανε την παρακάτω τοποθέτηση:

Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Μεταφορών  2011-2020

Σειρά προτάσεων των Οικολόγων Πράσινων για ένα Βιώσιμο Μέλλον των Μεταφορών, υιοθετήθηκαν από την  Επιτροπή Περιβάλλοντος και Δημόσιας Υγείας του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου στα πλαίσια της διαμόρφωσης των βασικών κατευθύνσεων της νέας ευρωπαϊκής πολιτικής για τη δεκαετία 2011-2020.

Διαβάστε την τοποθέτηση του Μιχάλη Τρεμόπουλου στην Επιτροπή Περιβάλλοντος, Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας Τροφίμων του Ευρωκοινοβουλίου σχετικά με τη γνωμοδότηση για το βιώσιμο μέλλον των μεταφορών, πραγματοποιήθηκε την 2η Δεκεμβρίου 2009.

Ο Μιχάλης Τρεμόπουλος θα είναι σκιώδης εισηγητής (σύνταξη τροπολογιών) στις παρακάτω νομοθετικές πρωτοβουλίες της κοινοβουλευτικής Επιτροπής Περιβάλλοντος:

1. Απορρίμματα ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού (αναθεώρηση Οδηγίας) (WEEE directive)
 
2.  Ψευδεπίγραφα Φάρμακα (αναθεώρηση Οδηγίας) (Anti-counterfeit directive)
 
3. Φαρμακο-επαγρύπνηση (αναθεώρηση Οδηγίας) (pharmacovigilance directive)
 
 
Επίσης θα είναι σκιώδης εισηγητής στη παρακάτω μη-νομοθετικές πρωτοβουλίες της κοινοβουλευτικής επιτροπής Περιβάλλοντος:
 
1. Ένα βιώσιμο μέλλον για τις μεταφορές (σχολιασμός γνωμοδότησης κοινοβουλευτικής Επιτροπής Περιβάλλοντος στην Ανακοίνωση της Επιτροπής - Αειφόρο μέλλον για τις μεταφορές: προς ένα ενοποιημένο, καθοδηγούμενο από την τεχνολογία και εύχρηστο σύστημα μεταφορών COM/2009/0279    

Διαβάστε παρακάτω την τοποθέτηση του Μιχάλη Τρεμόπουλου στην Επιτροπή Περιβάλλοντος, Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας Τροφίμων του Ευρωκοινοβουλίου σχετικά με τα ψευδεπίγραφα φάρμακα, στην πρώτη ακρόαση που πραγματοποιήθηκε την 1η Δεκεμβρίου 2009.

Επιστολή Μ. Τρεμόπουλου προς Έλληνες και Κύπριους Ευρωβουλευτές

Ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων Μιχάλης Τρεμόπουλος συνεχίζει να στηρίζει τις προσπάθειες για θέσπιση μέγιστης διάρκειας 8 ωρών για τη μεταφορά ζώων με προορισμό τη σφαγή σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το καλοκαίρι του 2011, είχε καταθέσει σχετική ερώτηση , όμως η απάντηση ήταν ενδεικτική της αδιαφορίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής απέναντι στα προβλήματα από τις μεγάλης διάρκειας μεταφορές κτηνοτροφικών ζώων. Επανερχόμενος τώρα, σε επιστολή προς τους συναδέλφους του Έλληνες και Κύπριους Ευρωβουλευτές ο Μιχάλης Τρεμόπουλος τους ζητά να

Αγαπητοί Πράσινοι συνάδελφοι,

Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ξέρουν τη Αμμόχωστο ως την πόλη του Οθέλλου.

Όμως το μεγαλύτερο μέρος του νεότερου τμήματός της, περιλαμβανομένου του κάποτε ολοζώντανου τουριστικού και εμπορικού της κέντρου, αποτελεί σήμερα πόλη -φάντασμα αποκλεισμένη με φράχτη από το υπόλοιπο νησί και τον κόσμο για πάνω από 37 χρόνια. Από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974, παραμένει υπό τον άμεσο έλεγχο του Τουρκικού στρατού, χωρίς να επιτρέπεται η είσοδος σε κατοίκους ή επισκέπτες.  

Ήδη από το 1979, οι δύο κοινότητες της Κύπρου συμφώνησαν στην προτεραιότητα της επιστροφής του περιφραγμένου αυτού τμήματος της Αμμοχώστου στους περίπου 30.000 νόμιμους κατοίκους του

Υπερψηφίστηκε σχετική πρόταση στην Επιτροπή Περιβάλλοντος του ευρωκοινοβουλίου

Δηλώσεις Τρεμόπουλου ως εισηγητή των Πράσινων

Θετικό βήμα θεωρούν οι Πράσινοι την υπερψήφιση, από την Επιτροπή Περιβάλλοντος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, πρότασης για αυστηρότερους κανόνες στη συλλογή και ανακύκλωση των αποβλήτων από ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές. Πρόκειται για τη δεύτερη ψηφοφορία για την Έκθεση Florenz, που ζητά

Υιοθετήθηκε πρόταση των Πράσινων για όριο 30χλμ/ώρα στις περιοχές κατοικίας

Έκθεση για βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας στην Ευρώπη υιοθέτησε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Οι Πράσινοι υποδέχθηκαν με ικανοποίηση την έκβαση της ψηφοφορίας, ιδιαίτερα την υιοθέτηση του πάγιου πράσινου αιτήματος να καθιερωθεί πανευρωπαϊκό όριο ταχύτητας 30 χλμ/ώρα για τις περιοχές κατοικίας.

Μετά την ψηφοφορία, ο Βρετανός Πράσινος ευρωβουλευτής Κηθ Τέυλορ δήλωσε: «Σε όλη την Ευρώπη τα τροχαία παραμένουν σε απαράδεκτα υψηλά επίπεδα και απαιτούν περισσότερο

Οι διακινητές (traffickers), οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την εμπορία ανθρώπων θα αντιμετωπίζουν αυστηρότερες κυρώσεις και τα θύματα τους θα τυγχάνουν καλύτερης προστασίας και βοήθειας, σύμφωνα με το νέο νομοθετικό σχέδιο το οποίο ενέκρινε σήμερα, Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου το ΕΚ. Οι νέοι κανόνες θα αφορούν την εμπορία ανθρώπων στη βιομηχανία του σεξ και σε περιπτώσεις εκμετάλλευσης εργασίας, παραδείγματος χάριν, σε κατασκευαστικές εργασίες, στο γεωργικό τομέα ή για οικιακή εργασία.

Η εμπορία ανθρώπων πραγματοποιείται για διάφορους λόγους. Οι νέοι κανόνες καλύπτουν, μεταξύ άλλων, τις περιπτώσεις σεξουαλικής εκμετάλλευσης, καταναγκαστικής εργασίας, επαιτείας, αφαίρεσης οργάνων, παράνομων υιοθεσιών και καταναγκαστικών γάμων. Η νέα νομοθεσία, λοιπόν, καλύπτει ένα